maandag 20 februari 2012

Slecht weekend

Dit weekend heb ik enorm veel pijn gehad aan m'n sleutelbeen en in m'n linkerflank, én dit met de nodige ademnood. Aangezien het de kant is van de poortkatheder én de klaplong die ik bij het plaatsen ervan opliep, maak ik me ongerust. Dr. V, de oncologe, stelt voor om naar het ziekenhuis te komen voor een longonderzoek. Op die manier zijn ze zeker dat er geen nieuwe problemen zijn met de pneumothorax. Ik ben doodsbang voor een nieuwe thoraxdrain ... zo pijnlijk, zeker wanneer die (zoals de laatste keer) wordt uitgevoerd door een arts die het nooit eerder gedaan heeft!

Om m'n zinnen wat te verzetten (E. is nog niet thuis) snuffel ik intussen rond op jullie blogs. Ria, je gebed voor mij is enorm ontroerend! Dikke zoen, meisje!

Liefs, @nne

32 opmerkingen:

  1. Lieve Anne,

    Ik heb nu pas de tijd om op je blog te lezen, via Ria en anderen kwam ik bij je terecht, ik wens je de woorden die Ria vandaag geplaatst heeft, ik hoop en bid mee voor een wonder...
    Alle sterkte en heel veel liefs.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne,

    ik ben even in de pauze-stand wat bloggen betreft maar ik lees jouw blog altijd even en ik wil jou heel veel sterkte wensen om dit alles te dragen .

    En inderdaad zo lief van Ria ....

    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Anne,

    Je ongerustheid kan ik mij goed voorstellen. Ik hoop dan ook dat ze je in het ziekenhuis wat gerust kunnen stellen...

    Sterkte! Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfff ik hoop dat ze in het ziekenhuis iets voor je kunnen betekenen. En dat de pijn en benauwdheid snel minder worden.
    Wat ontzettend lief van Ria !!! STERKTE
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik wil je veel sterkte wensen in deze onzekere tijd en ik hoop dat ze in het ziekenhuis een oplossing voor je pijn kunnen vinden...
    Ria heeft het allemaal mooi omschreven en ik wil me daarbij aansluiten!!

    Gr Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier wordt er aan je gedacht, ook ik hoop echt voor je dat er een pijnloze oplossing is voor dit probleem en je vlug die ademnood achter je zal hebben. Heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis gerust kunnen stellen en ervoor kunnen zorgen dat deze pijnen minder worden Anne,
    Sterkte wens ik je nogmaals...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och Anne, ik had zo gehoopt voor jou op een mooi weekend en dan lees ik dit bij je, meisje wat zul je je rot en angstig voelen. Ik hoop dat er inmiddels een oplossing is want zoveel pijn zou een mens niet en nooit mogen hebben.

    Ik wens je veel sterkte
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieverd...zit hier met tranen in mijn ogen jouw te typen....ik ben blij dat het goed overkomt...het komt echt uit mijn hart....en heb het ook echt voor jouw gedaan en daarom de reacties uit gezet bij mij.....jij gaat hier doorheen komen ik voel dat hoe moeilijk ook je bent omringd door hele lieve mensen.......en je bent een sterke vrouw....dikke kus van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Even een arm om je schouder...sterkte Anne...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anne,
    Heel veel sterkte wil ik je wensen ik hoop dat ze iets kunnen doen om je weer gerust te stellen en dat de pijn minder wordt.
    Heel veel liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anne,

    Ik denk aan je en bid (al)elke dag voor je..
    Want je bent een van ons en die willen we niet missen.

    Hoop dat het beter met je mag gaan.

    Veel liefs en sterkte,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Anne,
    Zal voor je duimen dat het niks bijzonders is...
    Lieve groet,Stella
    enjoyablethings-ster.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel sterkte, ik hoop dat de pijn snel minder wordt. De laatste tijd niet meer zoveel op blog gezeten door dat we zelf hier het één en ander meemaken op dit moment. Dus ben nu best wel geschrokken van je berichtjes. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.
    Lieve groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze snel iets aan die pijn kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. meid wat naar voor je,hoop dat ze je kunnen helpen...

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Anne...
    Ik was je al even kwijt, en smachte naar wat (goed) nieuws van je...blijkt dat ik me nog niet had aangemeld op deze blog...maar nu wel hoor..ik volg, en heb even teruggelezen...
    Meis...ik weet niet wat ik allemaal moet zeggen, maar ik hoop zo dat je heel snel van al die verschrikkelijke bijwerkingen af bent, dat de zon weer voor je gaat schijnen, en dan niet alleen maar buiten....
    Hele dikke knuffel, en nog bedankt voor het bedanken...
    Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooohhh, en Anne. Ik weet niet hoe ik het je moet vertellen...maar ik moet bij jou ook die akelige letters intoetsen...haha...
    En ik ben geen robot hoor....
    Succes ermee...
    Nog een knuf dan, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Anne,

    Als het noodzakelijk is dat er een andere drain wordt geplaatst, is het dan niet mogelijk om een roesje te krijgen zodat die ellende een beetje aan je voorbij gaat? Je hebt al genoeg narigheid aan je hoofd lijkt me!

    Sterkte, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel veel lieve knuffels en een arm om je heen.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kom via Ria op dit blog van je terecht.
    Ik wens je heel veel sterkte en heel veel goede moed Anne,
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die onzekerheid telkens weer lijkt me echt verschrikkelijk.
    Ik wens je heel veel stekte meis.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooh meid, had geen weet van deze blog, maar nu volg ik je hier ook, en vooral om je te steunen en je aan te moedigen, alleen de woorden schieten mij tekort ...
    Heel veel sterkte en een knuffel van mij.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Anne,
    Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen in het ziekenhuis en dat je niet zo'n pijn hoeft te hebben.
    Ik denk aan je en brand elke dag een kaarsje voor je bij mijn mariabeeld.
    Liefs, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh jee.......wat naar zo'n slecht weekend....hopelijk kan de arts iets voor je betekenen zodat je in ieder geval lucht hebt en geen pijn. Dat je dan ook net een arts hebt die het voor het eerst doet.........
    Wens je kracht, liefde en warmte en denk met heel mijn hart aan je.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ho visto il post che ti ha dedicato Ria....e sono venuta a trovarti! Accetti i miei più sinceri auguri per la tua malattia? Tieni duro e non mollare mai, sii forte! Un abbraccio dall'Italia! Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo, De eerste keer lezen van je blog en visitandote. Ik en de hoogte van uw situatie en vertel quiziera christelijk geloof als een vrouw die ik ben, dat de linker laatste is geloof Dus vandaag zal voor je gezondheid bidden tot de Heer Jezus in geloof, geloven dat Hij zal onze roep te horen! Je bent erg dapper en ik bewonder dat. Ik geef je deze beloften die Jezus heeft u nog in de Bijbel, dus dat wanneer je praat met de de vraag het voor je en nu je apoderes van deze woorden en maak je eigen! God zegene u!


    Het Levende Woord!
    Het woord is waardeloos totdat u de FE toe te voegen van onze lippen en ons hart.

    "De kracht van de Heer Jezus aanwezig is om te genezen" Luke 5,17 '
    God zegene u en te genezen, Rose Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I hope you get well soon.
    Kisses from Portugal.
    BShell

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hee Lieve Anne,

    Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat, en je minder pijn hebt
    en dat die thoraxdrain niet hoeft, dat is zo pijnlijk, je kunt niks bij de longvliezen hebben, vind het zo naar voor je
    je weet het; Ik bid elke dag voor jou, hoop dat je kracht krijgt om alles te dragen meis
    ik denk aan je en in gedachte geef ik je een knuffel
    houd je goed Anne, vecht ervoor !
    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hee Anne,

    gewoon even laten weten dat ik aan je denk, hoop dat het beter gaat met je...
    liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zie dat veel mensen voor je bidden, ik zal dat ook voor je doen Anne! Jakobus 5:7-20. Ik hoop dat je dat kracht geeft en je pijn wegneemt en je helpt.
    lieve groeten uit Urk,

    BeantwoordenVerwijderen