vrijdag 12 oktober 2012

Il ne faut pas pleurer pour ce qui n'est plus. Il faut sourir pour ce qui a été.
Marguerite Yourcenar

Op 11 oktober 2012 overleed Anne Reyniers
Dit melden u Eddy Smit, echtgenoot en partner voor het leven
Haar ouders, Roger Reyniers en Denise Defourny
Vriendinnen en vrienden in binnen- en buitenland

Het afscheid zal, zoals Anne het wenste, gebeuren in intieme kring.

Asverstrooiing zal later plaatsvinden in Samaria op Kreta

Met dank aan het medisch personeel van het Openbaar Ziekenhuis te Chania en het Jan Palfijn Ziekenhuis te Merksem

Condoleantie mailadres: esmit_argo@yahoo.com

21 opmerkingen:

  1. Er kwam al een tijdje geen post van Anne... wel kwam ze regelmatig in mijn hoofd even boven drijven.. hoe zou het met haar zijn..
    Vanuit de verte stuur ik u mijn condoleances en wens ik u sterkte.
    Een hartelijk groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vond het de laatste tijd zo stil! Ik had al een heel naar voorgevoel.
    Mag ik u allen condoleren met dit grote verlies!
    En u veel sterkte wensen met de verwerking!
    Ik zal haar gezellige blogjes zeker gaan missen!
    Lieve Anne,rust zacht!

    Veel liefs!! Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor u allen stuur ik vanaf hier mijn condoleances,
    heel veel sterkte allemaal.

    Een warme groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jullie allemaal mijn condoleances, ik wens u allen heel veel kracht en sterkte.

    Het was al zo stil maar nu wordt het echt stil.

    Veel liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was al een poosje stil rond om Anne,wel werd er regelmatig aan haar gedacht.

    Mag ik u condoleren met het verlies.
    En u allen veel sterkte wensen.
    Dag lieve Anne.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was zo stil maar nu ben ik ook even stil, Anne is niet meer.
    Was al een beetje bang voor dit bericht, voel je dit aankomen.
    Ja als de energie op is en je te moe bent dan gaat het snel.......
    Blij met haar geblogt te hebben en elkaar te steunen soms, weet wat jullie nu mee maken. Heel veel sterkte en vind weer rust in deze moeilijke tijd, mijn condoleances voor jullie................gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier zijn geen woorden voor.....Anne was constant zó positief,ook al ging het niet goed met haar en bewonderde haar daarom.
    Had haar nog zo graag de reis gegund samen met u naar jullie geliefde Kreta,maar helaas was dit niet meer voor haar weggelegd.
    Ik hoop voor Anne dat haar laatste dagen niet al te moeilijk/pijnlijk zijn geweest en dat zij vredig is heengegaan !!
    Ondanks al uw verdriet mag ik denk ik namens alle blogsters een DANK U WEL uitspreken dat wij ,van dit helaas trieste bericht op de hoogte zijn gesteld .
    Wens u Eddy , haar ouders en allen die Anne zo dierbaar waren héél veel kracht toe met dit verlies , voor nu én de toekomst !!!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd met dit enorme verlies. U kunt zo trots zijn op haar, zo sterk ws ze en zo positief. En nu is het dan stil.
    Heel veel sterkte.
    Gr. Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit verschrikkelijk.
    Ik vond het ook al zo stil.
    Nu begrijp ik het.
    Wat een enorm verlies moet dit zijn
    voor familie en vrienden.
    Ik wens hen daarom ook heel veel sterkte
    de komende dagen en de dagen daarna.
    Wat was ze een kanjer...altijd zo positief.
    En wat mooi,dat haar as uitgestrooid wordt,op haar
    geliefde Kreta.
    Ik zal een kaarsje branden vanavond.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Anne schreef elke keer zulke mooie woorden op haar eigen blog maar ook op mijn blogje in de periode dat mijn dochter ziek was, bijna niet te bevatten dat zij nu uitgeschreven is en het voor altijd stil zal zijn op haar eigen blog. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies! Lieve groet, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was al zo stil....ik heb vaak aan Anne gedacht en haar nog een berichtje gestuurd,ik begrijp nu waarom ze niet reageerde, wat is het snel gegaan.
    Lieve Anne met haar mooie woorden op mijn blog, wat zal ze gemist worden!
    Ik wens haar man, haar ouders en iedereen die haar lief heeft enorm veel sterkte, ik zal een kaarsje voor haar branden.
    Lieve groet, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd met dit enorme verlies.. wens u allen heel veel sterkte♥ toe....
    Lieve groet, Gaby..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anne........en dan is het stil.........woorden schieten tekort.
    Wat een pracht vrouw zo moedig........
    Anne ....... voor altijd in ons hart.

    Heel veel sterkte gewenst met dit enmorme verlies........

    Denk aan jullie

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens u allen heel veel kracht toe in deze zware tijd.
    Vriendelijke groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ga je goed Anne...
    Heel veel sterkte wens ik alle familieleden.

    Lieve groet,

    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alle mensen die Anne moeten missen heel veel sterkte gewenst...

    XO Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rust nu maar uit Anne,je heb genoeg gestreden.
    Je man en familie,gecondoleerd met die vreselijk verlies.
    Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Familie, vrienden gecondoleerd! @nne was altijd positief, dat neem ik mee van haar. lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor de familie en vrienden van Anne, van harte gecondoleerd! Ik zal Anne niet vergeten. Ik bid voor jullie! Veel sterkte toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen